Philip Kotler, nazywany ojcem współczesnego marketingu, jest najwybitniejszym autorem
szerokiego spektrum publikacji o tej tematyce, począwszy od podręczników, które dawno weszły
do kanonu wiedzy marketingowej, aż po artykuły w czołowych tytułach prasowych takich jak
prestiżowy Harvard Business Review, Journal of Marketing, czy MIT Sloan Management Review.
Jedenastokrotnie uhonorowany tytułem doctor honoris causa, w tym, przez Akademię
Ekonomiczną w Krakowie, Philip Kotler w pełni zasługuje na szacunek jakim jest darzony w
środowisku akademickim i biznesowym. Najlepszym dowodem na niezachwianą pozycję w
panteonie ekspertów nauk ekonomicznych jest niezmienna popularność najsłynniejszego
podręcznika jego autorstwa, przez znawców tematu zwanego „biblią marketingu”.
Nakładem wydawnictwa Rebis ukazało się kolejne, trzynaste już polskie wydanie „Marketingu”
Kotlera. Książka, dostępna także w ekskluzywnym wydaniu, w twardej oprawie, jest
obowiązkową pozycją w bibliotece zarówno specjalistów różnych dziedzin biznesu, jak i każdego
konesera książek.