PL
EN
Menu
wiedza-i-edukacja
Philip Kotler, nazywany ojcem współczesnego marketingu, jest najwybitniejszym autorem szerokiego spektrum publikacji o tej tematyce, począwszy od podręczników, które dawno weszły do kanonu wiedzy marketingowej, aż po artykuły w czołowych tytułach prasowych takich jak prestiżowy Harvard Business Review, Journal of Marketing, czy MIT Sloan Management Review. Jedenastokrotnie uhonorowany tytułem doctor honoris causa, w tym, przez Akademię Ekonomiczną w Krakowie, Philip Kotler w pełni zasługuje na szacunek jakim jest darzony w środowisku akademickim i biznesowym. Najlepszym dowodem na niezachwianą pozycję w panteonie ekspertów nauk ekonomicznych jest niezmienna popularność najsłynniejszego podręcznika jego autorstwa, przez znawców tematu zwanego „biblią marketingu”. Nakładem wydawnictwa Rebis ukazało się kolejne, trzynaste już polskie wydanie „Marketingu” Kotlera. Książka, dostępna także w ekskluzywnym wydaniu, w twardej oprawie, jest obowiązkową pozycją w bibliotece zarówno specjalistów różnych dziedzin biznesu, jak i każdego konesera książek.
Poprzednia prezentacja Zamknij Następna prezentacja
X